piątek, 21 sierpnia 2015

Ważna sprawa!

Dzisiaj zakończyło się głosowanie w ankiecie. Zagłosowało 31 osób i wszyscy wybrali opcję, że mam prowadzić bloga dalej. Ostatnie dni były dla mnie trudne. W ostatnim czasie zawiodłam się na was i przez to jeszcze trudniej jest podjąć mi decyzję. Zadałam wam pytanie czy nie widzicie, że się dla was staram. Odpowiedzieliście w komentarzu, że widzicie. Tylko, że czasami tego nie widać. Ja się naprawdę dla was staram. Myślicie, że łatwo jest napisać rozdział fajny, ciekawy i taki, który się wam spodoba? Nie jest łatwo. Zwłaszcza, że dodaję rozdziały codziennie, a czasami nawet dwa razy dziennie. Nie wiem co powinnam wybrać. Po tym wszystkim co się ostatnio wydarzyło jest mi naprawdę trudno. Mam w głowie okropny mętlik. Co z tego, że są ze mną osoby, które mnie wspierają i proszą żebym nie usuwała jeżeli są takie, które mają to gdzieś. Tak jak napisałam w poprzedniej notce mogę pisać rozdziały na kilka linijek, badziewne, bezsensu i dodawać je raz na miesiąc. Może tak byłoby najlepiej. Ale zakładając bloga zaprzysięgłam sobie, że nie będę robiła takiego czegoś. Chcę żebyście wiedzieli, że bardzo mi na was zależy. Gdyby mi nie zależało miałabym wszystko gdzieś i po prostu już dawno usunęłabym bloga. Nie wiem. Naprawdę nie wiem co mam wybrać. Niestety nie napiszę wam dzisiaj co dalej z blogiem. Przepraszam. Chcę dzisiaj jeszcze raz wszystko przemyśleć. Dlatego dzisiaj niestety nie pojawi się rozdział. Potrzebuję czasu żeby wszystko przemyśleć, a jeżeli wzięłabym się za pisanie rozdziału to nie miałabym czasu na przemyślenia i ciągle to przedłużała. 
Buziaki,
Zuza.

PS. Dziękuję za wszystkie komentarze pod rozdziałem 32. 

9 komentarzy:

  1. Klulik rozumie :*
    Klulik czeka; *
    Klulik tak czy siak będzie z Tobą! ♡
    Nie ważne jaka decyzję podejmiesz będę Cię tym wspierać! ;*
    Nie ukrywam, że chciałaby żebyś dalej prowadziła bloga, ale nic na siłę!
    Decyzja należy do Ciebie!
    Czekam kochana! ♡
    ❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem! Mam nadzieję że podejmiesz słuszną decyzję ! Kocham twojego bloga i Uwielbiam go czytać ! Masz ogromny Talent do pisania !!!
    //Sel

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętaj nic na siłę może powinnaś zrobić sobie przerwę w prowadzeniu bloga. Chociaż nie ukrywam chciałabym żebyś prowadziła go dalej !!!
    //Sel

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham. Poczekam. Namyśl się.
    Xoxo.
    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż by tu powiedzieć,czekamy na twoją decyzję i życzymy Tobie powodzenia.Martyna:).

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem cie w 100%
    Czekam na twoja decyzje;)
    Buziaki<3

    OdpowiedzUsuń