czwartek, 13 sierpnia 2015

Notka informacyjna dotycząca dalszych losów bloga.

Moi kochani czytelnicy,
przychodzę do was z notką informacyjną dotycząca dalszych losów bloga. Jeżeli przeczytaliście notkę pod poprzednim rozdziałem wiecie, że od wczoraj zastanawiam się nad przerwą, zawieszeniem bloga. Poprosiłam żebyście pomogli mi w wybraniu. Pod rozdziałem w komentarzach prosiliście żebym nie usuwała, zawieszała. Przyznam, że czytając popłakałam się. Jesteście ze mną, wspieracie mnie to naprawdę bardzo wzruszające. Teraz piszę tą notkę i chcę przekazać wam jaką decyzję podjęłam. Po przeczytaniu komentarzy byłam już pewna, że podjęłam dobrą decyzje. ZOSTAJĘ Z WAMI! Nie chcę was wszystkich zawieść i przyznam, że bardzo się przywiązałam. Bardzo was wszystkich kocham i mam nadzieję, że czytając tą notkę odetchnęliście z ulgą.
Kocham Was. <3 <3 <3
Buziaki,
Zuza.

PS. Króliczku rozpatrzyłam twoją sprawę pozytywnie. Kocham Cię. Mam nadzieję, że się cieszysz.

Zapraszam do komentowania rozdziału: Rozdział 25 ,,Zaczęły się poszukiwania"

6 komentarzy:

  1. Och jak fajnie. Dzwięczna Ci jestem, że zostajesz. Teraz będę ci komentować wszystkie posty. No takie mam postanowienie. O tak odetchnęłam z ulgą. Pozdro.
    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Uch. Tak się cieszę że zostajesz :) No bo gdzie indziej czytałabym tak fascynujące opowiadania o Leonettcie :)
    Pozdrowionka:) Do nastepnego rozdziału :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!
    Tak sie cieszę ze zostajesz;)
    Nie wyobrażam sobie życia bez twojego bloga>3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że postanowiłaś zostać. Kocham twoje wszystkie historie. Masz talent!
    Natka♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrady sądu zakończone pozytywnie! !!
    Królik kica do góry ze szczęścia! Hop hop hop !!!
    Kochana nawet nie wiesz jak się ciesze, ze zostajesz!!!!!
    Kocham Cię! !)!!!!!
    Królik szczęśliwy! !!
    Królikowi przeszła depresja! !!!!
    No chyba, że ktoś przywali dolujacym rozdziałem! !
    To znowu się zacznie!

    OdpowiedzUsuń