poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Śmiechu warte.

Piszę tę notkę, ponieważ dzisiaj pewne anonimy mają wenę na ,,negatywne" komentarze. To co piszecie jest po prostu śmieszne. Nie rozumiem jak możecie narzucać mi co mam pisać. Podkreślę to jest MÓJ BLOG! Anonimie kochany coś Ci powiem jesteś śmieszna. Zastanów się co piszesz następnym razem. To ja decyduję co piszę i jak. Nikt nie będzie mi narzucał tego co on chce żeby było w rozdziale. Radzę Ci poczytać kilka innych blogów i tam też bohaterzy nie mają takiego samego charakteru jak w serialu. Jak jesteś taka mądra załóż bloga. Wtedy zobaczymy jak ty się popiszesz. Uśmiałam się czytając początek komentarza. A twój drugi komentarz to już w ogóle. Jestem osobą sympatyczną, ale narzucanie mi co mam robić mega mnie wkurza. A tak w ogóle to nie byłam nie miła tylko wyraziłam swoje zdanie.  
Zuza.

PS. Jutro nowy rozdział. 

11 komentarzy:

  1. Czekam na rozdział kochana !! Haha dobry anonim polecam xDDDD Nie ma to jak mówic komuś co ma robić hahhahahhahah
    Buziaki :*
    //Sel

    OdpowiedzUsuń
  2. Masakra !!! Uśmiałam sie jak nigdy !! Ja tego nie rozumiem. Czytam masę blogów na których bohaterowie nie są odzwierciedleniem serialu.
    W serialu Ludmiła jest wredna później się dopiero w trzecim sezonie zmienia. A ja czytam takie opowiadania , co jest pozytywna postacią od samego początku. Przecież każdy wymyśla swoją historię m dlaczego mam się sugerować serialem? Nie rozumiem i yo mnie najbardziej śmieszy. Czekam na rozdział!
    Królik tez potrafi pokazać pazurki. Heh :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dobry kabaret. Hahahahaha

      Usuń
    2. Zgadzam się xDDDDD
      //Sel

      Usuń
    3. Cieszę się, że są ze mną osoby, które mnie rozumieją.
      Buziaki,
      Zuza.

      Usuń
    4. Mogłabyś wejść na mojego bloga. Dopiero 1 rozdział, ale to dla mnie ważne link www.leosietta.blogspot.com/

      Usuń
  3. Masz rację to jest twój blog i ty decydujesz o historii bohaterów swojego opowiadania. Wszystko co piszesz jest wspaniałe. Masz talent. Życzę weny. ~Buziaki:*~

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak możesz mówić komuś co ma robić na swoim blogu co?Bo Ciebie nie rozumiem i weź się ogarnij anonimowy krytyku.
    PS.Nie mogę doczekać się rozdziału:).
    Buziaki.Martyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahahah
    Głupie anonimy xd
    Każdy na swoim blogu wymyśla historię jaką chce a nie że musi wzorować się na serialu� 😜
    Buziaczki dla Zuzy ;*
    Czekamy na nowy rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Żal mi takich dzieciuszków, ale co zrobisz jak nic nie zrobisz. Wybacz im, to młode i nie wie co czyni.
    Xoxo
    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń