środa, 19 sierpnia 2015

Ważna sprawa! + rozdział

Kto jeszcze nie przeczytał rozdziału to zapraszam: http://leonettx.blogspot.com/2015/08/rozdzia-30-nie-odzywam-sie-do-ciebie.html

A teraz przejdźmy do tego po co piszę tą notkę. Przed chwilą dodałam ankietę, która (mam nadzieję) pomoże mi wybrać. Głosować mogą wszyscy. Osoby, które komentują, tylko czytają albo dopiero zaczynają. Głosowanie zakończy się za dwa dni i wtedy poinformuję was o mojej decyzji. Jednak chcę od razu napisać, że ankieta 100% nie zdecyduję. Ona ma mi tylko pomóc w podjęciu decyzji. 
Buziaki,
Zuza.

PS. Anonimy mogą pisać w komentarzu. 

6 komentarzy:

  1. Zagłosowałem,rzecz jasna na to abyś dalej prowadziła blodża. A rozdział idę właśnie skomentować. Pozdro.
    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  2. A będą w tum czasie jakieś rozdzialiki? ?? Takie pytanie durnego królika hahahah.
    Odpalam laptopa i lecem głosować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się żeby się pojawiały.
      Buziaki,
      Zuza.

      Usuń
  3. No ja bym chciała oczywiście zebyś dalej prowadziła bloga.Powodzienia:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje że dalej będziesz prowadziła bloga ! Kocham Cię xD znaczy twój blog xD hahah
    //Sel

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja decyzja jest tala zebys dalej prowadziła bloga bo tego chce

    OdpowiedzUsuń