środa, 19 sierpnia 2015

Powoli zaczyna mnie to wkurzać/ Ważne!

Tak, tak głupia pisze kolejną notkę informacyjną, którą i tak przeczyta kilka osób i większość będzie miała gdzieś. Jednak muszę to napisać. Powoli zaczyna nudzić mi się zabawa w kotka i myszkę! Dodaję notkę dotyczącą dalszych losów bloga jest dużo komentarzy: ,,Zostań", ,,Nie usuwaj". Dodaję rozdział, ponieważ chcę sprawdzić ile was jest. Pod rozdziałem mega dużo komentarzy. Przyznam, że byłam nawet gotowa dodać dzisiaj notkę, że zostaję, ale dodałam kolejny rozdział żeby sprawdzić czy dalej będzie tyle komentarzy czy już większość zrobi sobie zlewkę. I co? I moje przypuszczenia się sprawdziły. Rozdział skomentowało 7 osób (z tego jedna zajęła i nie wróciła). W ankiecie zagłosowały na razie 23 osoby i wszyscy chcą żebym została i dalej pisała. Chciałabym żeby wasze głosy przełożyły się na aktywność (czyli komentowanie). Żeby nie było. Nie pisze tej notki żeby was szantażować ,,Komentujesz albo usuwam bloga". Rozumiem są wakacje, nie zawsze jest czas żeby wejść i skomentować. Ale chcę wam zadać jedno pytanie i liczę, że każdy odpowie na nie w komentarzu (szczerze!). Czy wy nie widzicie, że się dla was staram? Pisze dla was rozdziały dosyć, dosyć. Staram się żeby zawsze były ciekawe, fajne i co najważniejsze WAM się podobały. Poznaliście mnie z miłej strony i nie chciałabym żebyście poznali mnie z tej złej, a muszę przyznać, że naprawdę jestem osobą wredną ( zapomniałam napisać to w 10 faktach o mnie). Jeżeli dalej ma tak być to nie widzę dalszej przyszłości bloga. 
Zuza.

10 komentarzy:

  1. Dla mnie twój blog jest wspaniały. Piszesz cudowne i ciekawe rozdziały. Nie chcę abyś usuwała swojego bloga, gdyż uwielbiam go czytać i masz talent do pisania. Według mnie powinnaś pisać dalej swojego superowego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. No zesz cholera jasna!
    Przyznam, że sama się wkurzylam patrząc na rozdział 30 wow 15 kom
    Pierwsza myśl "ogarneli się "?
    Później rozdział 31 a tu tylko 7 I królik doznał szoku. Serio
    Czyli jest cos jeszcze co nas łączy.
    Obie jesteśmy wredne jak nam ktoś za skórę zajdzie.
    Klulik bardzooooo chce żebyś prowadziła dalej bloga, ale kurde sama nie wygram bitwy!
    Ja widzę, że się starasz.
    Piszesz zajebiście, dodajesz rozdziały przeważnie codziennie.
    A nie musisz, bo możesz to olać.
    Ale chcesz nas zadowolić i to robisz!
    Jakakolwiek by Twoja decyzja nie była to bee Cię wspierać.
    Ale mam pytanko.
    Istnieje opcja trzecia dotycząca bloga?
    Nie żeby coś , ale chodzi mi o to , żebyś go nie usuwala nawet jak zdecydujesz się odejść?
    Wiesz chciałabym kiedyś wrócić do tych historii gdybyś zdecydowała się odejść.
    Kurde poplatalam się!
    Buziaczki kochanie przesyłam! !! Takie ❤❤❤❤❤❤wielkiiieeeeee!!!!❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to widze od niedawna czytam i wczoraj polecilam naj przyjaciolce i tez sie zainteresowala. Ja nie pisze komentazy bo sama nie wiem co napisac ale naprawde twoj bog jest ekxstra przyjaciolce :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps niechacy napisalam na koncu przyjaciolce :*

      Usuń
  4. Kochanie! Przdpraszsm cie bardzo! Ze nie bylo mnie ze nie komentowalam. Kc ciebie i to opowiadanie. Buziaczk . Lexi ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie widać ze sie starasz<3
    Rozumiem cie ze jesteś wkurzona ze ludzie nie komentują ale w sumie trochę ich rozumiem kiedyś sama nie komentowałam nie wiem czemu ale sie wstydziłam moze nawet bałam
    Ale rozumiem ze w ten sposób możesz stracić chęci do pisania
    Bardzo bym chciała żebyś dalej prowadziła bloga bo bardzo mi sie podoba twoje opowiadanie ale to juz twoja decyzja co robisz dalej
    Buziaki<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Z blogów, które czytam ten mi się spodobał najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak wiemy,że się starasz bo dodajesz rozdziały codziennie i są one bardzo dobre,ale teraz rób jak uważasz decyzja należy do Ciebie.Martyna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Popieram powyższą wypowiedź. Wróciłam na zajęte miejsce. Nie miałam czasu. Wybacz. Ale rób jak chcesz. I tak kocham twojego bloga. ♡♡♡
    Xoxo.
    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie rozdzialy przeczytane od nocy ⊙_⊙ jea sukces. Swietne opowiadanie. Piszesz genialnie. Tez mam bloga. Moim rekordem komentarzy to 3 gora 4 komki. Wiec ty i tak nie masz zle. Mam ponad 20tys wyswietlen i nikt nie chce komentowac.. Znam twoj bol. Oo. Tez mam zaciety charakter. Raz ze mna zadrrzesz i koniec z toba :-P Staraj sie nie przejmowac ;-) (taj wgl wpadniesz do mnie? Leonetcia. Blogspot. Com lub violetta-leonetta-inne-pary.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń