sobota, 22 sierpnia 2015

Podziękowania i ostateczna decyzja/ Ważne!

Piszę tę notkę, ponieważ chcę wam bardzo podziękować za to, że byliście ze mną i wspieraliście mnie w ostatnim czasie. Największe podziękowania należą się mojemu króliczkowi. Jesteś cudowna. Wszyscy w ogóle jesteście cudowni. 20 sierpnia minęło 7 miesięcy bloga. Pamiętam jak 6 marca pisałam, że mam już 4200 wyświetleń, a teraz mam już ich ponad 67tyś. Wczoraj miałam dużo czasu na przemyślenia. Zastanawiałam się nad zawieszeniem, ale doszłam do wniosku, że to zły pomysł. Miałam w głowie ogromny mętlik od kilku dni. Z jednej strony chciałam zostać, pisać dalej, ale z drugiej strony bardzo się na was zawiodłam. Przez kilka dni jedyne o czym myślałam to blog. Nie mogłam się na niczym skupić. Kiedy dodaję notki dotyczące dalszych losów bloga jest pod tym dużo komentarzy. Wszyscy obiecuj od dzisiaj będę komentować każdy post, rozdział. Okej. Wiem, że nie zawsze jest czas żeby komentować. Ale jeżeli wiecie, że nie będziecie komentować to po prostu nie obiecujcie. Jak to się mówi: obiecanki cacanki. Teraz przejdźmy do najważniejszego. Zawsze jest tak, że trzeba jakiś rozdział w swoim życiu zakończyć. (usunąć bloga). Do tego wrócę zaraz. Chcę żebyście wiedzieli, że bardzo mi na was wszystkich zależy. Gdyby mi nie zależało to miałabym to gdzieś (nie będę brzydko pisała). Po prostu usunęłabym bloga bez słowa. Jednak przywiązałam się do was i wolałabym poinformować o tym co zamierzam zrobić. No, ale teraz już na prawdę wracając do sedna sprawy: Na razie nie chcę kończyć tego rozdziału w swoim życiu. Chyba wiecie co to znaczy? Zostaję z wami! Tylko proszę jeżeli podoba wam się opowiadanie to komentujcie. Mnie to na prawdę bardzo motywuję. Jeżeli znowu spadniecie z komentarzami to po prostu usunę bloga. Nie chcę was szantażować, ale jeżeli rozdział mają komentować 3-4 osoby to nie ma sensu żebym ja się męczyła, starała, a wszyscy mieli to gdzieś. Więc nie straćcie szansy, którą wam daję, bo następnych nie będzie. 
Buziaki,
Zuza.

Trochę się rozpisałam.
PS. Mam nadzieję, że się cieszycie. 

28 komentarzy:

  1. Kuwaaaaa! !!!! Klulik kica pod sam sufit! !!
    Nawet nie wiesz jak się ciesze! !!
    Na początku czytam i myślę tak "o kurwa usuwa"
    Ale pozniej najlepsza wiadomość jaka mogła być! !!
    Moja kochana Zuza z nami zostaje! !!!
    Ejjj nie słodź mi tak, bo futro mi w piórka obrosnie.
    Taaaa tok myślenia królika! Heh ;* ;* ;*
    A TERAZ UWAGA APEL DO CZYTAJACYCH!
    Widzicie to tam powyżej? ? Ten post? ? Widzicie?
    I co wywnioskowaliscie? ? Ja widzę jedno!
    OSTATNIA SZANSA! !!!!!!!!!
    Dlatego macie komentować! Kurde głupie jedno słowo nawet!
    Bo jak nie to już nie pomoga nasze lamenty , żeby nie usuwala bloga! Rozumiecie? Taaa pewnie i tak nikt tego nie przeczyta!
    Sprawa jest jasna!
    CHCECIE BLOGA?! KOMENTUJCIE!
    A teraz wracam ma ziemie!
    Yyyyy czekam na jakoś cudoooowny rozdzialik! !!
    I jeszcze raz strasznie się ciesze, ze nas nie opuszczasz!!!
    Królik pozdrawia;*
    Królik całuje; *
    Królik kocha;*
    Królik czeka na next :-); *;*;*;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zuza najlepsza! Zostaje z nami yeah! ;*
    Bardzo cię przepraszam że nie komentowałam ostatnich rozdziałów ale nie miałam czasu. Wiesz o co chodzi wakacje, przyjaciele i późne wracanie do domu :)
    Teraz postaram się komentować każdy rozdział *_*
    Całuski przesyła Księżniczka i czeka na kolejny rozdział ★♥♬♪♩

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze to wiedziałam,że zostaniesz z nami.Bardzo się cieszę,że podjełaś taką decyzję,a nie inną:).Życzę weny na kolejne rozdziały.Martyna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne piszesz i nie warto usuwać,nie którzy wchodzą tylko żeby przeczytać i wyjść czekać na kolejny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz zajebistą wene do tego co robisz,każdy chce żebyś dalej pisała :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo sie cieszę ze postanowiłaś zostać<3
    Wedlug mnie twoja historia jest jedna z najlepszych jaka czytam;)
    I niecierpliwie czekam na nexta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wwoooowwwwww!!! Jestes cudowna! Kochana! Kocham cie! Wszystcy tu jestesmy jak wielka rodzina i kazdy smuci sie gdy ktos odchodzi. Ale rodzina to rodzin . Zawsze razem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oto ja już nie jako anonim xD Cieszę się bardzo że zostałaś !!! Uwielbiam tego bloga ! W sumie to zastanawiam się czy nie zacząć pisać ale nie wiem doradzi ktoś ? xD
    Ale teraz nie o tym kocham tego bloga !! Życzę weny i czekam na nexta !!
    //Sel

    OdpowiedzUsuń
  9. Jezu Kochana jak się cieszę, że zostajesz ! Teraz obiecuje, będę komentować każdy rozdział !!
    TO DO WSZYSTKICH KTÓRZY CZYTAJĄ :
    Widzicie jaka nasza ślicznotka jest kochana została z nami !! Nie opuściła nas ! Teraz wszyscy komentujemy, bo inaczej będziemy płakać !!
    Ślicznotko moja kochana nie przejmuj się takimi leniami jak inni użytkownikami !
    Będę wszędzie zapraszać na twojego bloga !!

    Czy możemy spodziewać się dzisiaj rozdziału ?
    Całuje Żółwik ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie co do rozdziału jest mały problem. Mam już połowę, ale nie wiem czy dzisiaj się wyrobię, a jutro od rana nie ma mnie w domu, ponieważ jadę nad morze. Postaram się, ale jeżeli mi się nie uda to rozdział pojawi się dopiero w niedzielę wieczorem lub w poniedziałek. Przepraszam.
      Buziaki,
      Zuza.

      Usuń
  10. Super, dalej będzie można czytać tego cudownego bloga! :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkksssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
    Tyle mogę powiedzieć :-)
    Jestem z tobą i postanawiam poprawę w komentowaniu
    Kocham to opowiadanie i naszą Leonette <333
    Sylwia Blanco <333

    OdpowiedzUsuń
  12. Siemka.
    Od przedwczoraj zaczęłam czytać twojego bloga o Violettcie. (Nie przespałam 3 dni :D)
    i Powiem ci że jesteś świetna dziewczyno!
    Jednyny blog jaki czytam to twój!
    Ja zwykle czytam anonimowo ale skoro chcesz usunąć bloga przez to że jest mało komentarzy?
    Okej Ja jestem gotowa do pisania pod każdym rozdziałem!
    Pozdrawiam cię cieplutko i do zobaczenia w następnych rozdziałach!
    /Wiolcia B

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny Blog Ciesze się że zostajesz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ludzie dziewczyno, ja też lubie tw bloga, ale bez przesady to już troche wnerwia te tw: no nikt nie komentuje to nie bd pisać, weś co ty myślisz że każdy bdz pisał? i tak masz 60tyś czytająych więc bez przesady -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tylko jedno: Jeżeli nie wiesz o co chodzi to nie pisz.
      Zuza.

      Usuń
    2. Fajnie się pisze z anonima i hejtuje. Nikt Ci nie kazuje komentować. Nie chcesz nie musisz. Ale powiem Ci jedno tak wirm, że wyrażasz swoje zdanie i możesz je mieć mię zabrania Ci. Ale wiesz hejtowac każdy potrafi, ale tylko pisemnie. W twarz juz nikt tego nie powie. Wszyscy są mocni w gębie tylko pisemnie. A przyjdzie co do czego to strach do dupy zagląda. Takie jest moje zdanie. Teraz możesz hejtowac mnie. A mnie to mało obchodzi. A teraz pytanko do mojej kochanej Zuzy. Jak tam nad morzem? Fajnie? Będzie dzisiaj rozdział? Nie żeby coś. Tylko tak mniej więcej napisz kiedy ssie go można spodziewać. Taaa upierdliwy Królik. Udanego odpoczynku!

      Usuń
    3. Dziękuję króliczku. Nad morzem było cudownie. Jestem w trakcie pisania rozdziału. Postaram się, ale nie jestem pewna czy uda mi go dzisiaj skończyć.
      Buziaki,
      Zuza.

      Usuń
    4. Jak jesteś taki mądry to załuż konto to wtedy pogadamy Anosrinku !! I nie obrażaj naszej ślicznej Zuzy !! JASNE ??

      Usuń
    5. Jorge Verdas przybiera piątkę! ✋ nie pozwolimy obrażać Zuzy! !! O nie nie! Z nami się nie zaczyna!

      Usuń
  15. Przybij piątkę miało być! Pisanie z tel. Ehhh ✋

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej!
    Lubie twojego bloga ale czasami mnie denerwuje :/ dlatego karze cię nie kometowaniem.
    A więc, wszystko tu kręci się wokół seksu jak zauważyłaś. Z Violetty zrobiłaś jakąś pijaczke i o wiele więcej ale nie chce już mówić. Oboje z Leonem są bardzo spokojni. Widać że nie przyglądałaś się ich zachowaniom oglądając Violette. Sprawdź sobie to pooglądaj i zobacz jakie mają charaktery.
    Bloga bardzo lubie nadal będe go czytać tylko przeszkadzają mi te rzeczy które ty napisałam i przez to bardzo często omijam rodziały.
    Mam nadzieje że to poprawisz, i jeszcze prosze przestań tak często używać słowa "Po oderwaniu"
    Oto moja opinia. Mam nadzieje że się nie obrazisz ani nic takiego bo podziwiam cię i uwielbiam czytać twojego bloga.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko się kręci w okół seksu. Nie zrobiłam z Violetty pijaczki. Każdy ma prawo się napić alkoholu. A teraz coś Ci wyjaśnię: To jest MÓJ blog i to ja decyduję jak zachowują się bohaterzy i jakich słów używam. Jeżeli chcesz czytać bloga gdzie słowo w słowo jest opisany każdy rozdział tak jak było w odcinku to sorry, ale źle trafiłaś.
      Zuza.

      Usuń
    2. Po ostatnich słowach stwierdziłam że nie jesteś taką sympatyczną osobą jak myślałam. Przyznaje się użyłam złego słowa "Mam nadzieje że to poprawisz". ale to nie znaczy że cały blog mi się nie podoba. Ja ci mówiłam że to moje zdanie i że podziwiam cię, mogłaś to zignorować albo napisać "Dziękuje ale nic nie zamierzam zmieniać" i było by fajnie, ale ty wolałaś być nie miła.
      "Sorry" ale racja źle trafiłam, myślałam że jesteś fajnym pozytywnym człowieczkiem ale zawiodłam się.
      Powodzenia w dalszym prowadzeniu bo nie mam zamiaru być dla ciebie nie miła i cię przezywać.
      Czeeeść!

      Usuń
    3. Trzymajcie mnie bo zwariuje! Ja piernicze czy ty widzisz anonimku co piszesz. No teraz to się wkurzylam na maksa. Każda autorka wymyśla swoją historię, ta? Zuza wymyśliła sobie taką i takiej się trzyma. Po cholere ma pisać coś co było w serialu? Ma go streścić w formie opowiadania na blogu? To trochę bez sensu. Przecież kurde można sobie wymyślić historie,tak? Ona pisze o parze z serialu i nie musi opisywać wątków z serialu. Prowadzi bloga o ich dorosłym życiu a nie o nastolatkach. No zesz kurde bo nie rozumiem o co ci chodzi. Taaa wtracam się , ale ten typ tak ma. Bo to trochę dziwne. Uwierz. Jaki jest sens w pisaniu opowiadania streszczajac dajmy na to fabułę serialu. Dobra można pisać o tym, że się uczą chodzą do studia, ale nie trzeba od razu fabuły streszczac. Co nie? A ja wnioskuje, że ty byś chciała tylko coś takiego czytać. Owszem takie opowiadania tez są spoko, ale jak się je czyta to wiadomo przeważnie co się wyrazy, bo oglądało się serial. Nie żebym teraz hejtowala takie blogi. Bo te hist tez mi się podobają, ale pod innym względem.kurde się rozpisalam. Tak jak Zuza napisała. To jej blog i ona tu decyduje. Tak samo jaki ma styl pisania nas nie powinno interesować. Ja nie mam żadnych zastrzeżeń. to by było tyle. Taaaa możesz to przeczytać i mi nawtykac. A ja powiem jedno zwisa mi to.heh

      Usuń
    4. Aaaa I każda autorka wymyślając historie nie musi robić każdego z bohaterów milutkiego. Co nie?

      Usuń
    5. Nie, nie i jeszcze raz nie!
      Nie mam zamiaru nikomu tu coś wytykać!
      Spokojnie, ja nie mam nikomu tu nic za złe.
      Nie chodziło mi o to że ma streszczać serial.
      http://en-tus-ojos-veo-el-mundo-de-color.blogspot.com/p/spis-tresci.html
      To np blog który jest moim zdaniem świetny (Nie mówie że ten jest okropny!)
      I nie mam zamiaru się z nikim kłócić!
      Użyłam słów których żałuje (bo przez nie jest ta kłótnia) ale tego nie zmienię.
      Skoro mamy się kłócić to ja z tąd ide nie chce kłótni.
      Pozdrawiam cię Króliczku i Panno Zuzanno, Powodzenia!
      Trzymajcie się ciepło!

      Usuń