poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Jest 60tyś. wyświetleń, jest 10 faktów o mnie.

Na blogu jest już ponad 60tyś. wyświetleń. Bardzo wam dziękuję. Nie spodziewałam się, że zajdę tak daleko w krótkim czasie. Jesteście cudowni. Jeszcze ponad dwa tygodnie temu pisałam notkę z podziękowaniami za 40tyś. wyświetleń. Kocham Was. Zdobyłam cudownych komentatorów. Każdy komentarz wywołuje na mojej twarzy szeroki uśmiech. Jak przeczytam wasze komentarze od razu poprawia mi się humor i nic nie jest w stanie go zepsuć. Mam nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej. Jeżeli czytacie i podoba wam się opowiadanie to pozostawcie po sobie jakiś ślad to naprawdę bardzo motywuje. Nawet kropka, wykrzyknik, znak zapytania lub przecinek.  No, ale teraz przejdźmy do tego co obiecałam. Czyli 10 faktów o mnie.

1. Mieszkam w województwie warmińsko-mazurskim.
2. Kocham malować moje paznokcie. Jestem od tego uzależniona. Hahaha.
3. Nie mam chłopaka.
4. Mam nieskończoną ilość energii.
5. Urodziłam się w październiku. (Dnia na razie nie zdradzę)
6. W szkole nienawidziłam pani od przyrody. Na szczęście nie będzie już mnie uczyć.
7. Jestem blondynką. Co widać na zdjęciu pod jednym z rozdziałów i zdj. na dole. (Tak, to jestem ja)
8. Mam rodzeństwo. Jest ode mnie starsze o 8 i 10 lat.
9. Jestem ciocią.
10. Kocham wakacje. Nie trzeba wtedy chodzić do szkoły.

Na razie to koniec. Mam nadzieję, że chociaż trochę bardziej mnie poznaliście. 
Buziaki,
Zuza. 
















4 komentarze:

  1. No cześć ślicznnotko!
    Królik atakuje! !! Królik ma dzisiaj zajebisty humor mimo pogody za oknem! !!
    Mówiłam kiedyś, że przeszkadza mi upał?
    Teraz przeszkadza mi ta cholerna ulewa, bo nie mam jak wyjść z domu! Królik wrócił po weekendzie i co zastał?
    Burza, ulewa i jedno wielkie NIC.
    Oddychaj Króliczku!
    5
    4
    3
    2
    1
    .....
    Aaaa coś nas łączy!
    Też kocham malować swoje paznokcie!
    Czasem jak mnie najdzie to zmieniam kolor codziennie!
    Takie dziwne hobby szalonego Królika!! ;*;*;*;*;*
    Gratuluję tylu wyświetleń! Kochana naprawdę Ci się to należy! !
    Jak najbardziej zasługujesz na te wyświetlenia i komentarze! !!
    Królik kica przed telewizor oglądac "Za głosem serca "
    Heh to moje kolejne uzależnienie!
    Królik pozdrawia;*
    Królik całuje; *
    Królik kocha;*
    Królik czeka na next :*
    A właśnie kiedy będzie rozdział?
    #UpierdliwyKrólik #NiecierpliwyKrólik ❤♥❤♥❤♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę wredna i nie dodam dzisiaj rozdziału. Hahaha. Nie no, żartuje. Dodam za kilka minut. Cieszę się, że coś nas łączy.
      Buziaki,
      Zuza.

      Usuń
  2. Gratuluję. Ale jesteś śliczna. Masz piękne włosy i ich kolor. Zasługujesz na tyle wyświetleń. Super te fakty o Tobie. Proszę o 50 faktów, na 100k. Nono. A i jesteś moją imienniczką. Hah
    Pozdro.
    Czekam na rozdział.
    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  3. No no no gratulacje! :) Ale napewno bedziesz miala ponad sto tys. wyświetleń. :) Czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń