wtorek, 18 sierpnia 2015

Dalsze losy bloga/Ważne!

Tak wiem kilka dni temu też pisałam notkę dotyczącą dalszych losów bloga, ale tym razem jest to sprawa bardziej poważna. Obiecałam wam, że zostanę z wami, ale mam teraz pewne wątpliwości. Ostatni rozdział skomentowały zaledwie 3-4 osoby. Tym razem jednak nie zastanawiam się nas zawieszeniem bloga tylko usunięciem. Jeżeli go usunę to na zawsze skończę z pisaniem. Co z tego, że mam ponad 60tyś wyświetleń jeżeli rozdział komentują ledwo, ledwo 3-4 osoby. Pewnie i tak przeczyta to kilka osób. Napiszcie co wy o tym sądzicie. Bo jeżeli rozdziały mają komentować 3-4 osoby to nie widzę sensu żeby dalej prowadzić bloga.
Buziaki,
Zuza.

9 komentarzy:

  1. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeee! !!!!!
    Tylko nie to!!!!
    Królik się załamie! Chcesz tego???
    No ja się pytam czy tego chcesz? ?
    Tak malutki bezbronny Króliczek.
    Czy warto go unieszczesliwiac? ?
    Tak samolub ze mnie!
    Samolubny, upierdliwy Królik! !
    Ale ja nic na to nie poradzę, że kocham to opowiadanie! ! I ze kocham Twojego bloga! !!
    A sama autorkę ubóstwiam! !!
    Proszę zastanów się! !
    Ja rozumiem, że komentarze tez się liczą, ale zobacz na wyświetlenia.
    One mówią same za siebie, że ktoś czyta Twojego bloga.
    Tylko poprostu ciężko jest komuś chyba głupia emotke nawet dodać.
    To nic innego jak lenistwo.
    Upsss czy ja to napisałam? ?
    Ale takie jest moje zdanie na ten temat!
    Dlatego mój apel brzmi.
    Do jasnej cholery jak czytacie to komentujcie.
    Tak ciężko? ??
    Teraz się Królik wnerwil jak cholera! !!!!
    Królik pozdrawia;*
    Królik całuje; *
    Królik kocha;*
    Królik prosi o rozpatrzenie sprawy; *
    Królik prosi o komentowanie :*
    Dziewczyna na to zasługuje! !!!
    I nie sciemniam! !!! Taka prawda! !!
    Kofffam Cię! ! ! ! ❤❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero dzisiaj znalazłam tego bloga.
    Chciałam czytać!
    Nie proszę nie!
    Ja chcę dalsze losy i jak to się skończy!
    Nawet nie przeczytałam 1 rozdziału!
    Proszę!
    Cysia

    OdpowiedzUsuń
  3. Co ty wymyślasz wogóle?Pod ostatnim rozdziałem masz 10 komentarzy więc nie przesadzaj.Jak nie chcesz pisać i mieć bloga to wymyśl coś innego ok?Czytając to co napisałaś wyczuwam jak by to był szantaż komentujesz albo usuwam bloga bez sensu.Ja szczerze mówiąc bardzo lubię twojego bloga i twoje rozdziały bo są ciekawe i takie inne niż wszystkie,a co do twojej osoby jesteś bardzo fajną dziewczyną i masz w sobie pozytywną energie,która mi się podoba i którą w Tobie sobie cenie.Podsumowując nie usuwaj bloga bo masz talent do pisania i to widać jak fajnie i dobrze sobie z tym radzisz Tobie pewnie na polskim w szkole jest Tobie łatwiej na bank.Ale wracając do tematu nie zależnie co zrobisz i jaką decyzje podejmniesz ja ją u szanuję więc pomyśl nad tym co Tobie napisałam nie chcę żebyś była nie szczęśliwa przez swoją głupotę,pamiętaj o tym.Zatem trudna decyzja przed Tobą pamiętaj o nas o swoich komentatorach nie zasługujemy na to żeby cierpieć.Powodzenia i buziaki !!Martyna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 komentarzy? Okej. Ale moje są 4, 2, że wrócą i 4, które dotyczą rozdziału.
      Zuza.
      PS. Sorry, że z anonima, ale nie ma mnie w domu i piszę z telefonu.

      Usuń
  4. Nie odchodź, zostań, pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej no weź jak ci tak zależy to od dzisiaj będę komentować po 10 razy jeden post tylko proszę dokończ to opowiadanie! Pozdro
    ~ NZ
    PS. WOW dawno się tak podpisywałam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę nie usuwaj!!!!!
    Masz naprawdę wielki talent którego bardzo ci zazdroszczę
    Myśle ze nie powinnaś patrzeć tylko na komentarze wydaje mi sie ze wyświetlenia tez sa ważne
    A tym bardzie jeśli to lubisz to nie warto rezygnować z tego tylko przez taka głupotę
    Mam nadzieje ze bedziesz dalej pisać ale to juz jest twoja własna decyzja;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostań. Piszesz świetne opowiadanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam ze nie komentuje ale obiecuje ze to się zmieni

    OdpowiedzUsuń