wtorek, 24 lutego 2015

Rozdział 29 ,,Przepięknie wyszłaś na zdjęciu"

*4 dni później*
  Studio On Beat

Violetta 

Właśnie skończyła się ostatnia lekcja i idziemy wszyscy do domu. Chłopacy od razu poszli robić próby do Art Rebel, a my zostałyśmy jeszcze w Studio żeby trochę poćwiczyć. Nagle do sali weszła osoba, której najmniej się tutaj spodziewałam.
- Cześć.- przywitał się Alex.
- Hej.- odpowiedziałyśmy.
- Violu mogłabyś pokazać mi kroki?- spytał.
- Niestety umówiłam się z dziewczynami i właśnie wychodziłyśmy.- wymyśliłam na szybko.
- Mam wrażenie, że mnie unikasz.- stwierdził.
- Nie to nie prawda po prostu nie mam czasu.- powiedziałam.
- Dobra idę nie chcę żeby Leon później miał do mnie pretensje.- powiedział i wyszedł.
- Dlaczego Leon tak bardzo go nie lubi?- spytała ciekawa Naty.
- Sama chciałabym to wiedzieć. Gdy się go pytam odpowiada, że po prostu nie lubi Alexa, ale każdy wie, że jest o niego bardzo zazdrosny.- odpowiedziałam.

*18:45*

Maxi

Leon zaprosił dzisiaj nas wszystkich do siebie i teraz siedzimy u razem w salonie.
- Może zagramy w butelkę.- zaproponowała Fran.
- Okej. Dajcie jakąś butelkę od wina.- powiedział Leon.
- Mogę kręcić pierwsza?- spytała Ludmi.
- Tak.- odpowiedziała Viola i podała jej butelkę.
Ludmiła zakręciła butelką i wypadło na Leona.
- Prawda czy wyzwanie?- spytała.
- Wyzwanie.- odpowiedział Leon.
- Zrób Violi malinkę na szyi.- powiedziała.
Leon zrobił Violi malinkę i teraz to on kręcił. Wypadło na Andresa.
- Pytanie czy wyzwanie?- zadał pytanie Leon.
- Pytanie.- odpowiedział Andres.
- Masz jakąś dziewczynę na oku?- spytał.
- Wszystkie najlepsze są już zajęte, ale podoba mi się taka jedna.- odpowiedział.
- Jak ma na imię?- dopytywał Leon.
- Nie chcę zapeszać.- odpowiedział i to on tym razem kręcił.

*Następnego dnia*

Leon

Siedzimy z Violą w salonie i oglądamy jakiś nudny film. W ogóle mnie on nie interesuje, ale nie tylko mi Violi też za bardzo nie interesuje. Po chwili do Violetty zaczął dzwonić telefon. Spojrzała na wyświetlacz i odrzuciła połączenie.
- Dlaczego nie odebrałaś?- spytałem ciekawy.
- Bo dzwonił Alex, a nie mam ochoty z nim gadać.- odpowiedziała.
- Dalej do ciebie wydzwania?- spytałem zły.
- Tak, a mi powoli zaczyna brakować wymówek dlatego nie odbieram.- odpowiedziała.
- Aha dobra nie przejmujmy się nim.- powiedziałem.
- Nie idziesz dzisiaj na próbę?- spytała.
- Tak muszę już wychodzić.- odpowiedziałem i pocałowałem ją na pożegnanie.

*4 godziny później*

Przed chwilą skończyliśmy próbę i schowaliśmy sprzęt.
- Leon widziałeś zdjęcie Violi?- spytał Fede.
- Nie, pokaż.- odpowiedziałem.
- Patrz.- powiedział Fede i podał mi laptopa.














- Ale Viola jest ładna.- powiedział Andres.
- No wiadomo bo jest moja.- oznajmiłem i się uśmiechnąłem.
- Ja już idę.- powiedział Maxi.
- Ja też Viola pewnie już na mnie czeka.- powiedziałem i wyszedłem z Maxim z Art Rebel. Po 15 minutach byłem już w domu. Violetta była w kuchni i stała do nie tyłem, więc wykorzystałem ten moment i ją przytuliłem.
- Hej kochanie.- powiedziałem i pocałowałem ją w policzek.
- Hej.- odpowiedziała i odwróciła się w moja stronę.
- Przepięknie wyszłaś na zdjęciu.- szepnąłem i ją pocałowałem bardzo namiętnie.
- Dziękuje.- powiedziała po oderwaniu.
- Idziemy spać jest już późno.- zarządziłem i wziąłem ja na ręce.
- Mogę przecież pójść sama.- powiedziała przez śmiech.
- Ale dla mnie to sama przyjemność.- oznajmiłem i położyłem ją na łóżku.
- Idziemy się razem wykąpać?- spytała.
- Oczywiście.- odpowiedziałem i poszliśmy do łazienki.
Po prysznicu ogarnęliśmy się i poszliśmy spać.

 Rozdział 29 oddaje w wasze ręce mam nadzieję, że wam się spodoba. Wiem, że wyszedł krótki i pewnie nudny, ale zależało mi na dodaniu dzisiaj. Dziękuję za komentarze i dużo wyświetleń. Jutro obiecuję, że będzie dłuższy rozdział.
Zuza.

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. cudowny rozdział :)
      wcale nie jest nudny
      jest genialny :)

      czyżby Andreas się zakochał?
      Alex cały czas próbuje przystawiać się do Violi
      a jej kończą się wymówki :(
      Leon jak jest zazdrosny to jest strasznie słodziutki
      ajj wspólna kąpiel Leonetty :)
      sorry odwala mi
      kończę ten bezsensowny komentarz
      czekam na następny <3

      Usuń
  2. Zajęte!
    Szykuj się na najdłuższy komentarz w historii tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń