środa, 20 stycznia 2016

Rok bloga!



Witajcie moi kochani czytelnicy!

To już dziś. Dziś mija dokładnie rok odkąd postanowiłam i założyłam bloga. Z początku myślałam, że zobaczę czy mi się to spodoba, a znając mnie zakładałam, że po dwóch może trzech miesiącach usunę bloga, a tutaj taki surprise. Ten rok był pełen wzlotów i upadków. Było dużo chwil załamań i jedyna myśl to po prostu usunięcie bloga raz na zawsze, ale dzięki wam i waszemu wsparciu nie poddałam się. Chciałabym teraz wam bardzo podziękować. Jesteście ze mną i mnie wspieracie, motywujecie. Nie sądziłam, że przez tak krótki czas uda mi się tyle osiągnąć. W końcu ok. 132tyś. wyświetleń i 956 komentarzy to nie jest mało. Wiem, że są inne blogi, które mogą pochwalić się większymi osiągnięciami, ale dla mnie to i tak bardzo dużo. Teraz mogę przyznać, że założenie bloga to była jedna z moich lepszych decyzji. ❤  Odkryłam to co lubię albo nawet kocham. Poznałam wspaniałych ludzi i zyskałam cudownych czytelników. Jeszcze raz bardzo wam za wszystko dziękuję. Wiem, że były momenty kiedy mogliście się na mnie strasznie zawieźć, ale cieszę się, że mnie nie opuściliście i dalej ze mną jesteście. Lecę świętować...
DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKO!
Prawdopodobnie z tej okazji w najbliższy weekend pojawi się One Shot. (napiszcie w komentarzu czy chcecie). Wiem, że jestem szalona, ale z okazji roku bloga chciałabym założyć drugie bloga (o Leonie i Violi), więc również chciałabym, żebyście napisali mi co o tym sądzicie.
Kocham bardzo, bardzo!
Xxx Xxxx.

Rozdział XII http://leonettx.blogspot.com/2016/01/12-nowy-rozdzia-w-zyciu.html

9 komentarzy:

  1. Gratuluję skarbie! ❤ ❤
    Widzisz? Dotrwałaś! A tyle razy musiałam cie przekonywać żebyś bloga nie usuwała!
    Dałaś radę? Dałaś!
    Jesteś nadal z nami! Piszesz dla nas takie perełki!
    Nie poddawaj się! Pisz dalej!
    Bo jak nie to wiesz ja mam swoje sposoby!
    Gratuluje tylu wyświetleń i komentarzy!
    Jak najbardziej zasłużone! :**

    OS? No oczywiście, że tak!
    Drugi blog? Ty wiesz, że ja jestem jak najbardziej na TAK! ;**
    Czekam Zuzolku!

    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę minął już rok?
    Jak to szybko z leciało.
    Cieszę się, że pomimo tych wszystkich postów o usuwanie i zawieszanie bloga ty zawsze wracałaś.
    Gdyby nie ty nas tu nie było ;)
    Życzę weny u czekam na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję roku bloga fajnie,że go nie usunełaś i,że postanowiłaś zostać z nami BARDZO SIĘ Z TEGO CIESZĘ!!!
    A co do OS ta jestem na tak,a jeśli chodzi o nowy blog to zdecydowanie jestem na taaaaak tylko szkoda,że o Leonie i Violi no,ale cóż twój będzie blog twoja decyzja.
    A tak wogóle kiedy następny rozdział?
    Jeszcze raz GRATULACJE ZA ROK BLOGA!!!
    Całuję,
    Martyna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :-)
    Widzisz było warto
    One shot z chęcią i nowy blog ekstra
    Sylwia Blanco

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacja z roku bloga.
    Jesteś super dziewczyną i zasłużyłaś na to.
    Os jestem za TAK.
    I drugi blog? Będę miała co czytać!
    Pozdrawiam Patty;*
    Buziaczki:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje<3
    Byłoby cudownie gdybys założyła jeszcze jednego bloga
    Napewno bym czytała;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Czekam na os.i nowego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje ! Popieram wszystko :**

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no!
    Jak ten czas leci!
    Już rok?!
    o matko...
    Komentuje zaległy rozdział i będę tu zawszzeee!


    Żela ❤

    OdpowiedzUsuń