wtorek, 21 lipca 2015

40.000 tys. wyświetleń!

Witam, witam dzisiaj jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ wchodząc na bloga zobaczyłam, że jest już 40.000 tys. wyświetleń. Chciałabym bardzo wam za to podziękować. Zakładając bloga nie sądziłam, że w tak krótkim czasie osiągnę taki sukces. Za każdym razem kiedy wchodzę na bloga i widzę coraz więcej wyświetleń na mojej twarzy pojawia się szeroki uśmiech. Kiedy czytam wasze komentarze szczerzę się jak głupia do monitora. Dziękuję Patrycji Sumer, Blake Blake i Jagodzie Mackowiak. Gdyby nie wy już dawno nie było by tego bloga. Przyznam, że zastanawiałam się nad usunięciem bloga i to nie raz, ale teraz wiem, że nie usuwając go podjęłam najlepszą decyzję. Dziękuję wam jeszcze raz z całego serca i mam nadzieję, że będzie jeszcze więcej komentatorów i oby liczba wyświetleń dalej rosła i rosła tak szybko. Proszę jeżeli czytacie rozdziały zostawcie po sobie ślad choćby kropkę, przecinek, wykrzyknik to dla mnie bardzo dużo znaczy.
Buziaki,
Zuza.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję osiągnięcia. Uwielbiam czytać twojego bloga u nie mogę doczekać się następnego rozdziału. Wiesz kiedy go wstawisz? Całuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział pojawi się dzisiaj lub jutro z rana.
      Buziaki,
      Zuza.

      Usuń
  2. Jesteś cudowna i masz wielki talent<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje kochana! Jesteś cudowna masz wielki talent i my to widzimy i doceniamy! !! Super się czyta Twoje opowiadania!. Tak jak juz kiedyś Ci wspominałam pod komentarzem gdyby czasem wpadł Ci do głowy pomysł z usunięciem bloga to ja Ci go skutecznie wybije.heheheh. Buziaczki kochana!!! Życzę Ci duuuzooo weny i coraz to więcej wyświetleń i komentarzy! !! :-* ❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!! 👍👍

    OdpowiedzUsuń