niedziela, 31 maja 2015

Prolog

Violetta

Mam 21 lat, jestem sławna dzięki mojej karierze jako piosenkarka, a teraz jako modelka. Od dwóch miesięcy mieszkam z bardzo przystojnym i seksownym Leonem Verdasem. Jest on również znany dzięki jego firmie Verdas Company, którą przejął po swoim tacie. Znamy się bardzo dobrze i wiemy o sobie wszystko. Od pewnego czasu jestem w nim zakochana, jednak boję się mu wyznać swoje uczucia. Może w końcu będziemy razem? A może poznam kogoś w kim bardziej się zakocham i zapomnę o Verdasie?

Prolog prezentuje się tak mam nadzieję, że wam się spodoba. Naszła mnie wena aby pisać o tym, że są współlokatorami. Dobra biorę się za pisanie 1 rozdziału. Teraz rozdziały mogą pojawiać się częściej, ponieważ mam dużo weny, piszę rozdziały na przód no i niedługo koniec roku szkolnego czyli więcej czasu na pisanie.
Zuza.

1 komentarz: