piątek, 6 listopada 2015

100k wyświetleń!/ Ważne!

Moi kochani czytelnicy,
w końcu nadszedł ten czas i na blogu wybiło 100tyś. wyświetleń! Tak szczerze? Zakładając bloga nie sądziłam, że zajdę tak daleko. Wiadomo są wzloty i upadki. Czasami jest tak, że myśli się o zawieszeniu/usunięciu bloga, ale kiedy wchodzi się na bloggera i widzi się ciągle rosnące wyświetlenia to po prostu nie da się usunąć od tak. Jak pamiętacie ja też ostatnio dosyć często miałam takie upadki, ale dzięki Wam za każdym razem się podnosiłam i jestem szczęśliwa, że mimo wszystko zostałam z wami. Dziękuję Wam za każde wejście na bloga, każdy komentarz, motywację i, że nigdy mnie nie zawiedliście. Przy okazji bardzo chciałabym podziękować za życzenia. Jesteście wspaniali. 
Buziaki,
Xxx.
                             
                      Wy dziękujecie, że jestem z Wami, ja Wam dziękuję, że jesteście ze mną!







3 komentarze:

  1. Gratuluję!
    Jak najbardziej zasłużone wyświetlenia I komentarze.
    Czekam na jakiś rozdziałek i zapraszam do siebie!
    Buziaczki :* ❤ ❤ ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, życze 1mln wyświetleń <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacyjne! Zasłużone wyświetlenia !
    Czekam na rozdział ♥♥

    OdpowiedzUsuń