czwartek, 24 marca 2016

Notka dotycząca losów bloga/Ważne!

Zapraszam do czytania! :)




Dobry wieczór. Mimo mojego "krótkiego" urlopu postanowiłam napisać dla was dzisiaj notkę, w której wyjaśnię czy blog będzie dalej prowadzony, czy pojawi się nowe opowiadania, bo jak wiadomo to już niedługo zakończę. Teraz po kilku dniach namysłu mogę wam wszystko wyjaśnić i napis jak to będzie wyglądało. Owszem straciłam wenę na opowiadanie, ale postanowiłam dalej prowadzić blogu. Mam teraz dużo pomysłów na nowe, które uwaga... już zaczęłam pisać. Nie pojawi się rozdział 24, ale zamiast niego za kilka dni na blogu będziecie mogli przeczytać epilog. Prolog do nowego opowiadania (Którego tytułu i krótkiego opisu nie zdradzę teraz) pojawi się albo krótko po epilogu lub po mojej przerwie. Mam dla was kolejną dobrą wiadomość. Jako, że nie potrafię bezczynnie usiedzieć na tyłku podczas mojej przerwy napiszę do przodu kilka rozdziałów, a to znaczy, że rozdziały będą pojawiał się systematycznie raz w tygodniu i nie będziecie musieli czekać znowu dwa tygodnie na rozdział. Mam nadzieję, że się cieszycie. Oczywiście nowe opowiadanie będzie o Leonie i Violettcie. :) Ja już kończę i wracam do oglądania filmu. Życzę wam wesołych świąt wielkanocnych. 
Buziaki,
Xxx.

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że to kończysz.
    Ale nowe? Jestem siódmym niebie.
    Już nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty nie nie strasz tak! Czytam tytuł notki i sobie mówie "Kuźwa odchodzi".
    A tu suprajssss. Nie.odchodzisz Tylko kończysz to opowiadanie. Uffff.
    Szkoda, ale skoro będzie nowe to jest happy.
    Czekam!

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiadasz, że nowe...
    Dobra, zgadzam się
    A co mi tam
    Pozdrawiam
    I życze wszystkim WESOŁYCH ŚWIĄT
    Alex 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDNIE
    nie moge sie doczekac !
    LEONETTA

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie czekam tylko szkoda,że opowiadanie o Leonie :(...,ale jakoś to przeżyję.
    Życzę wszystkim wesołych świąt!!!
    Martyna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. WESOŁYCH ŚWIĄT WIELKIEJ NOCY! 😉 ❤ 😘 😘
    SMACZNEGO JAJKA! MOKREGO DYNGUSA! ❤❤

    OdpowiedzUsuń