wtorek, 1 września 2015

Dalsze losy bloga/ Ważne!

Znowu, znowu, znowu piszę notkę informacyjną. Niestety jestem zmuszona zawiesić bloga. Nie wiem na ile. Może to być tydzień, dwa tygodnie, a może i więcej. Nie wiem. Pewnie nie którzy z was pomyślą sobie, że jestem głupia,bo ciągle tylko dodaję notki dotyczące bloga, ale niestety takie życie. Od razu chciałabym wyjaśnić powód. Nie chodzi o was. Każdy ma swoje życie prywatne. Poszłam teraz do nowej szkoły, dochodzi jeszcze więcej przedmiotów, a z resztą tak jak napisałam w poprzedniej notce ostatnio mam naprawdę mało czasu. Mam teraz tyle na głowie, że czasami to nawet nie mam jak wejść na bloga i dokończyć rozdział. Dlatego chciałabym zawiesić bloga na tydzień może dwa. Musze przez ten czas ogarnąć pewne sprawy i wrócę do was. Bardzo, bardzo was przepraszam.
Buziaki,
Zuza.

6 komentarzy:

  1. Klulik płacze :( ale cie rozumie!
    Będę tęsknić :( wracaj szybko! !!!!! :(
    Aaaaaa juz rycze! !!! :(
    Jestem teraz smutna! Bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda:((( Ale cie rozumiem sama ide teraz do nowej szkoły i bede miała nowe przedmioty :))) Mam nadzieje że szybko do nas wrocisz i zaskoczysz nas rozdziałami :)
    Buziaki :***
    //Sel

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem Ciebie mi teraz też zaczynają się obowiązki w szkole i nie tylko.Ogarnij sobie wszystkie sprawy i wróć do nas z fajnymi rozdziałami.CZEKAMY!
    Pozdrawiam,
    Martyna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie. nie!!!! Tylko nie to! Świetnie piszesz a te notki wcale nie przeszkadzają.
    pozdrowionka smutna zuzia :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego !!!!!!????? Płacze !!!! 😰 Kiedy do nas wrócisz !!!???? 😰😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybko wracaj, wiem jestem tu od niedawna, ale pokochałam twoje opowiadania. Już Tęsknię:'( Jak bedziesz miała czas to zajrzyj do mnie. Oczenisz swoją opinię, doradzisz. Nie zmuszam cię do niczego, jeśli nie chcesz zrozumiem. http://kochamleonetteforever.blogspot.de/?m=1

    OdpowiedzUsuń