wtorek, 15 września 2015

[Notka informacyjna] Ważne!

Tak wiem piszę kolejną notkę, ale w końcu znalazłam chwilę czasu żeby wyjaśnić kilka spraw związanych z blogiem. Otóż jak pisałam w poprzedniej notce nie mam dużo czasu i mam wiele swoich spraw do załatwienia. Myślałam, że uda mi się wszystko uporządkować i wrócę do was z nowymi rozdziałami, a tu nic. Moje lekcje zaczynają się od wczesnego rana do późna po szkole wiadomo trzeba odrobić lekcje, a później spotykam się z przyjaciółkami i wracam późnym wieczorem. Oprócz tego mam też wiele swoich prywatnych spraw, o których nie będę pisała. Niestety muszę was poinformować, że blog dalej zostaje zawieszony, ale nie wiem czy kiedykolwiek wrócę jeszcze do pisania rozdziałów. Przepraszam.
Buziaki,
Zuza.

11 komentarzy:

  1. Klulik jest załamany! Będę płakać! Juz płacze!
    Tęsknię!!! I to jak cholera! ! Wierzę w Ciebie I wierzę , że kiedyś do nas wrócisz! !
    Steskniony Królik pozdrawia;* ❤ ❤ ❤ ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem załamana ! Płacze !!!!!
    Musisz do nas wrócić !!
    Dodawaj raz na tydzień ale nie rób nam tego !!!
    Płaczący żółw ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda,ale trudno jak nie masz czasu ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie uwielbiam twojego bloga prosze wroc

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie! Uwielbiam Twojego bloga! Poznałam go dzisiaj i wszystko przeczytałam. To opowiadanie jest tak interesujące że nie wiem! Wróć proszę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham tego bloga to opowiadanie wiec błagam wróć
    Tęsknię za nim bardzo
    S. Blanco

    OdpowiedzUsuń
  7. Wróć! To jednen z njalepszych blogów jakie czytałam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest szansa że wrócisz ?????????
    On jest wspaniały !!!!
    Codziennie na niego wchodzę i sprawdzam czy coś dodałaś
    WRÓĆ PROSZĘ ;)
    Tini Blanco

    OdpowiedzUsuń
  9. Tydzień temu weszłam na tego bloga i przeczytałam go całego. <3 Dziewczyno, świetnie piszesz! Uwierz mi, nawet Ci którzy zaszli naprawdę daleko mieli takie same sytuacje jak Ty. :* Wróć, bo jeśli kochasz pisanie to dlaczego masz zrezygnować z tego?! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieeeeeeeee prosze nie odchodz wróc uwielbiam twojego bloga to jak piszesz i wgl ciebie prosze nie odchodz !!!

    OdpowiedzUsuń