poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Problemy? Zawieszenie? Pożegnanie?

Zapraszam do rozwinięcia.



Witajcie,
nie wiem jak mam się już usprawiedliwiać brakiem rozdziałów, epilogu czy czegokolwiek. Mam teraz trudny okres w życiu. Oczywiście nikogo to nie interesuje, ale jest to powiązane w jakimś stopniu z blogiem. Jak wiadomo, a może inaczej można się tego domyśleć od kilku dni... tygodni na blogu nie jestem częstą bywalczynią. Rzadko dodaję rozdziały, nie ma akcji, co chwilę zmieniam opowiadanie. Przepraszam. Pewnie dużo osób, jeżeli nie większość ma taki sam powód zaległości jak jak. Szkoła. Kwiecień jest najgorszym miesiącem jaki mogłabym mieć. Jeszcze więcej nauki, codziennie kartkówki, cały czas sprawdziany itd. Jestem wykończona, a do tego totalnie dobija mnie fakt, że wchodząc na blogu, patrząc na wyświetlenia, komentarze ja nie potrafię nic napisać. Mam jakieś idiotyczne zawieszenie. Niby mam wenę, ale kiedy przychodzi co do czego nie potrafię napisać chociażby początku rozdziału. Bardzo, ale to bardzo Was przepraszam, że cały czas każę wam czekać. Miałam trochę czasu na przemyślenie pewnych spraw i doszłam do jednego rozwiązania. Bardzo ciężko jest mi zostawić bloga po tym co na nim przeżyłam, a moje zawieszenie traktuję jako chwilowe. Znając mnie odejdzie trochę nauki, będzie bliżej wakacji i wróci moja wena. Na razie jedyne o czym myślę to nauka. Także chwilowo ZAWIESZAM BLOGA, ale na 100% wrócę. 
BARDZO, BARDZO PRZEPRASZAM.
Xxx xxx.

PS. Dziękuję za komentarze pod prologiem. Cieszę się, że historia wam się spodobała. Obiecuję, że jak tylko odwieszę bloga dokończę, a raczej zacznę w pełni to opowiadanie. Mogę tylko zdradzić, że będzie ciekawie. 

14 komentarzy:

  1. Poczekam tyle ile trzeba.
    Tylko spróbuj nie wrócić ! 😠😁
    Już tęsknié 😞😭

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbujesz tu nie wrócić to poznasz mój gniew 😑
    Nie żartuje. Kochana uwielbiam Twoje opowiadania i nawet nie myśl o tym żeby nie wracać!
    Uporządkuj sobie wszystko i wróć do nas jak najszybciej. No także ten będę tęsknić!
    Trzymaj się cieplutko!
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Spróbuj nie wrócić !! 😤😠

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością. Mam nadzieję że szybko wrócisz a razem z Tobą wena i kolejne wspaniałe opowiadania dla których warto zarwać nockę;D... Nie przedłużając wracaj kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najważniejesze jest abyś sie odstresowała!
    My poczekamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracasz kochana czy już całkiem odpuściłaś? Daj skarbie jakiś znak 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam. Chciałabym wrócić, ale mam za mało weny i brakuje mi mobilizacji. Jeszcze nie wiem co będzie dalej z blogiem.
      Xxx.

      Usuń
    2. Smutno mi z tego powodu, ale mam nadzieje, że wena wróci i wrócisz do nas. Ja będę czekała 💕

      Usuń
  7. Super! Mam nadzieję że szybko wrócisz do nas z nowymi Rozdziałami i oczywiście Weną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam i czekam i się chyba nie doczekam, kochana wróć bo już tyle minęło. Nie dawno znalazłam twój bloga a już go kocham, czekam ����
    //Natalia\\

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracaj do nas szybciutko:) nie mogę się doczekać kiedy będzie dostępny kolejny rozdział. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń